Ansøgningen vedhæftes en email og sendes til post@parkovfonden.dk.
I mailens emnefelt bedes du skrive "Ansøgning fra [navn på forening eller institution]"
Vedhæftede filer skal være i PDF format og have filnavnet "Ansøgning fra [navn på forening eller institution]"
Ansøgningsfrist: årligt den 15. marts og den 15. september
Du kan forvente at modtage information om tildeling senest 6 uger efter ansøgningsfristens udløb.
Hvis du ikke har hørt fra os inden den 1. maj, hhv. 1. november, er din ansøgning ikke imødekommet.
Ansøgningen må ikke indeholde følsomme personoplysninger og må ikke indeholde cpr-nummer.
Vi modtager mange ansøgninger og derfor vil vi gerne kunne se, hvem ansøgningerne kommer fra, både når vi ser ned over alle mails og når vi skal skelne mellem alle filerne.
Vi beder om en PDF fil, fordi den ikke kan redigeres uden at det kan ses.
Vi opbevarer ikke data på en måde, der lever op til GDPR. Derfor ønsker vi ikke at modtage personfølsomme oplysninger.
Dokumentation for kontonummer sikrer at vi sender pengene til den rette konto.