Ansøgning

Ansøgningen vedhæftes en email og sendes til post@parkovfonden.dk

I mailens emnefelt bedes du skrive "Ansøgning fra [navn på forening eller institution]"

Vedhæftede filer skal være i PDF format og have filnavnet "Ansøgning fra [navn på forening eller institution]"


Ansøgningsfrist: årligt den 15. marts og den 15. september 

Du kan forvente at modtage information om tildeling senest 6 uger efter ansøgningsfristens udløb.

Hvis du ikke har hørt fra os inden den 1. maj, hhv. 1. november, er din ansøgning ikke imødekommet.


Ansøgningen skal indeholde:

  • Motiveret ansøgning med beskrivelse af, hvad der det søgte beløb skal anvendes til
  • Budget med angivelse af eventuel egenfinansiering eller støtte fra andre fonde
  • Navn og adresse, e-mail og telefon på organisation eller institution samt navnet på den ansvarlige person
  • Bankkonto (Danmark) eller IBAN-nummer (Tyskland) hvor evt. tildeling skal indsættes
  • Dokumentation for kontonummer (f.eks. kopi fra Netbank om kontoen)


Ansøgningen må ikke indeholde følsomme personoplysninger og må ikke indeholde cpr-nummer.


Hvorfor beder vi dig om disse oplysninger?

Vi modtager mange ansøgninger og derfor vil vi gerne kunne se, hvem ansøgningerne kommer fra, både når vi ser ned over alle mails og når vi skal skelne mellem alle filerne. 

Vi beder om en PDF fil, fordi den ikke kan redigeres uden at det kan ses. 

Vi opbevarer ikke data på en måde, der lever op til GDPR. Derfor ønsker vi ikke at modtage personfølsomme oplysninger.

Dokumentation for kontonummer sikrer at vi sender pengene til den rette konto.